Reklam

Kesintisiz Tv İzle

Cansu Demirci Kimdir



İsmi: Cansu
Soyisim: Demirci
Okuduğu Okul: ST. Georg avusturya lisesi ve ticaret okuluSınıfı: Lise -2
Doğum Tarihi: 25 nisan 1992
Burcu: Boğa
Takımı: Galatasaray
Kayıtlı Olduğu ajans: Cast33 Sumru OnatAjansın Web Sitesi: http://cast33sumruonat.com/
Boy: 160~65 cm
Kilo: 48-52~~ kg
Beden: 36Yetenekleri: Oyunculuk ve Bale
Oynadığı Yapımlar:
1- Selena Dizisi (ATV)
Oynadığı Karakter : Selin
2-Sihirli Annem(Kanal D)
Oynadığı Karakter :~~Gizem Güven'in (Selena'daki Leyla) Arkadaşı~ Not: Cansu Demirci

Hakkında Genel Bilgiler Gün geçtikçe buraya eklenecektir....

35 Yorumlar:

Adsız dedi ki...

iştee aşık olduğum kız of yaa :'(

mehmet şentürk on 22 Mart 2008 16:57 dedi ki...

cansu ben senden çok hoşlandım açık konuşıcam ben senin okuduğun okulun önüne gelcem önce bi uzaktan bakıcam sana sonrada yanına gelirim inşallah etrafına iyi bak sana dikkatli bakan biri varsa benimdir mehmet şentürk

Adsız dedi ki...

se kim oluyorsun böyle kıza asılıyorsun o benim

Adsız dedi ki...

cansu sen gerçekten tatlı bir kızsın arkadaşların dediğine bakma bn nişantaşından ömer kendine iyi bk

Adsız dedi ki...

Senden cıq hoşlanıyorum :(

Adsız dedi ki...

bakın kızı rahtız
edeni beni karşsında bulur ona göre ben esmer ben ona
hayranım we cooook ama çokkkkk güzel ha bu ar da ben urfalıyım

Adsız dedi ki...

esmere sesleniorum asıl sn ayağını denk al bole diyerek sanki snin sevgilinmiş gibi konuşma heeee adım salih bnde mardinliyim

Adsız dedi ki...

yha kız çok güzel etrafındakiler ona hayran o kızın yerinde olmayı o kadar çoooookkk istiyorum ki ama olmuyor kıza bayılıyorum yha herkez onun için kavga yapıyor

saadet on 24 Kasım 2008 15:09 dedi ki...

mysteriousgirl.25@hotmail.com herkes eklesin cansu demirci sende ekle

Adsız dedi ki...

of sıkldım

Adsız dedi ki...

canım sen çok güzel bir kızsın kim ne derse desin benimsin. selena filimini izliyorum...bahçeli ewlerde oturuyorum

Adsız dedi ki...

Sen bi harikasin.Sinifimizda her kes senin hastan. Bu arada ben Azerbaycanda yasiyorum. Sinifimizda bi cocuk var senin hastan.Ben 70 sayli pilot mekteb liseyinde okuyorum.7-ci sinif. butun arkadaslarim adina sana selam gönderiyorum.Seni öpüyoruz.

Adsız dedi ki...

Sen bi harikasin.Sinifimizda her kes senin hastan. Bu arada ben Azerbaycanda yasiyorum. Sinifimizda bi cocuk var senin hastan.Ben 70 sayli pilot mekteb liseyinde okuyorum.7-ci sinif. butun arkadaslarim adina sana selam gönderiyorum.Seni öpüyoruz.

Adsız dedi ki...

yannış anlamayın anladım hepiniz sewiosunuz ama onn yernde olsaydınız sizi rahatsız etmezmiydi birde o acıdan dusunun ona açılmaktan çok arkadaşça yaklaşın bnce ... ama gene sizn fikriniz takılın kafanıza gore :)

Adsız dedi ki...

çok güzel kız valla allah sahibine bağışlasın

Adsız dedi ki...

çok güzel kız valla allah sevdiğine bağışlasın

Adsız dedi ki...

çok güzel kız valla allah sevdiğine bağışlasın

Adsız dedi ki...

GERÇEKTEN GÜZEL VE BEN KENDİNİ ÇOK SEVİYORUM ...........

Adsız dedi ki...

selincim çok tatlısın seni tvde gördüğümden beri çok hoşlandım

Adsız dedi ki...

ya birini sevmek güzeldir elbet bence cansu kardesımı seven yok onda sevdigi kızları aramaya calısan var

Adsız dedi ki...

Ben arada sırada selena dizisinden takip ediyorum gerçekten güzel kızsın ve yetenekli bir oyuncusun böyle devam et sevgilerim ve saygılarımla

selen dedi ki...

amannnn siz bnm gibi güsel görmemişsinz olm (hawalının teki);)

Adsız dedi ki...

ulan bir kızı paylaşamıyorsunuz o kızın manitası var dır lan size bakarmı çulsuzlara bak. alayına isyan ölümüze sakarya_göztepe

izmirli_okan1991 on 4 Haziran 2009 15:44 dedi ki...

CANSU SANA AŞIĞIM BİLİYORUM SANA BUNU HERGÜN MİLYONLARCA KİŞİ SÖYLÜYOR AMA EĞER BİRAZ DİKKATE ALIRSAN MSN ' İM BU :(vogabond_okan@hotmail.com )

Adsız dedi ki...

Cansu abla , seni cok seviyorum ! hep selenayi izlerimm. seninle konusmak isterimm. buarada ben bir kizimm. erkek deilimm. ! xD inss evet dersiinn kimseye vermemm msnini ! ve hatta ben verim benim msnimi. lutfen cok istiyorumm !

vedat dedi ki...

slm ...
ya şimdi arkdaşlar şle bi durum var ortada hni tamm herkes havalı olablr yada herkes güzel olablr ama onemli olan insanlık,saygınlık.yani bu işler uzerinede konulması dglmi?
yorumlarda yazmışsınız o benim cansu benim ben yakışıklıyım flan diyee.akıl var mantık var burda çocuk gbi bunları tartışacak dglm ama söylemek istedm yni bu tur hareketler karşındaki insna bu hareketlerle deger degldi koltuklarını kabartma yada senden ustun grme şunu unutmayın
hiç kimse sizden üstün olamaz siz istemedgniz muddetçe...
vedat

Adsız dedi ki...

lan o bnm kızarkadaşım aşkm bn berk ya kızarkadaşım asılmayın lenn

Adsız dedi ki...

BeN aDanada futboLcuyum ınsaLah Gsye tRansfeRım geRceqLesceq geLcem ınS tanısMa sanSımız oLurr ...

Adsız dedi ki...

hepiniz malsınız,kız buraya mı bakacak sanki

Unknown on 31 Ocak 2010 05:45 dedi ki...

Merhaba
Belki okursun diye yazıyorum. Herkes sana aşığım felan yazmış aşk bu kadar kolay değil ama ben sana aşık olmak isterdim. Neden bilmem ama bende bi etki yaratıyor resmini görmek bile. Belki tanışırız diye düşünüyorum en azından bi kariyerinin olmasına rağmen o kadar havalı değilsin gibi geliyor bana.

Adsız dedi ki...

gerizekalılar manyaklar

Adsız dedi ki...

yeni dizi projeleri ne zaman aşkaaaam

Adsız dedi ki...

cansu demirci bence çok güzel nede oturtuğunu bilmiyorum amam hoşlandıgımı söylerım ben galatasaralıyım ben istanbulda ve oturtuğum yer maramara da oturuyorum ben trapznluyum eğlenceler

v

Adsız dedi ki...

Cansu cok igrenc bir kiz,nefret ediyorum senden bir kere ben senden guzelim.neyinden hoslaniyorsunuz yaaaaaaa bu kokosun?

Adsız dedi ki...

cok harikasin Cansu

 
http://cansudemircifanatikleri.blogspot.com/

Copyright 2006 - 2010 All Rights Reserved Cansu Demirci by Fanatikleri Blogger Alt Yapısı İle Yola Devam :) TeşekkürLer